PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA NA CZAS PODPISYWANIA UMÓW NA NOWY ROK SZKOLNY
Cel procedury:
Celem niniejszej procedury jest ustalenie sposobu postępowania dla zapewnienia bezpieczeństwa i higieny na czas podpisywania umów na terenie Szkoły Podstawowej „Naukowa Wyspa” w trakcie pandemii koronawirusa COVID-19
Ogólne zasady postępowania:
- Podpisywanie umów na nowy rok szkolny odbędzie się w dni robocze w terminie od 13 – 24 lipca 2020 roku, w godzinach 7.30 – 14.30 na terenie Szkoły Podstawowej „Naukowa Wyspa”
- Na termin podpisania umowy należy umówić się telefonicznie pod numerem 534 869 128 w dni robocze w godzinach 7.30 – 14.30.
- Do budynku mogą wejść tylko osoby zdrowe.
- Osoby przebywające w kwarantannie lub osoby, które z innych powodów nie będą mogły podpisać umowy we wskazanym terminie zobligowane są do poinformowania o tym fakcie w celu ustalenia dogodnego terminu.
- Prosimy o przybycie na miejsce punktualnie o umówionej porze, zadzwonienie dzwonkiem i oczekiwanie na pracownika. Przed wejściem do budynku szkoły należy założyć maseczkę ochronną, a po wejściu obowiązkowo zdezynfekować ręce.
- W przypadku oczekiwania przed budynkiem szkoły, prosimy o zachowanie dystansu społecznego zarówno w stosunku do oczekujących osób, jak i pracowników placówek.
Dziękujemy,
Zespół Naukowej Wyspy
Rodzice uczniów klas II – VII, którzy ubiegają się o miejsce w naszej szkole oraz rodzice uczniów klasy I, którzy znajdują się na liście rezerwowej, proszeni są o kontakt po 24 lipca