Dzień dobry! Dżesika w dżdżysty dzień założyła dżinsy a na śniadanie zjadła drożdżówkę z dżemem.
„O co chodzi tej naszej pani? Jaka Dżesika? Jaki dżem?” – pewnie się zastanawiacie.
Odpowiedź jest jedna – poznajemy dwuznak „dż”!
⦁ W podręczniku na stronie 32 i 33 przeczytajcie czytankę a następnie wykonajcie zadania pod tekstem do zeszytu. W zeszycie zapiszcie też odpowiedź na pytanie Co lubi moja mama?
⦁ Zapoznaj się z kierunkiem kreślenia dwuznaku a następnie wykonaj zadania z ćwiczeń na stronach: 33 i 34.
⦁ Czas na szklankę wody i trochę ruchu do ulubionej muzyki – i tu zadanie dla Was – wyślijcie mi JESZCZE DZIŚ tytuł piosenki lub kilku piosenek, przy których świetnie się bawicie – stworzę naszą klasową listę.
⦁ Czas na ciekawostki przyrodnicze oraz apel dżdżownicy oraz roślin:
⦁ Na koniec zadanie z matematyki do zeszytu, które ma polegać na tym, aby uzupełnić podaną liczbę na 20, np. 13 i wtedy zapisujecie w zeszycie: 13+7=20
4 5 12 16 9 11 19 20 8 14 7 2
Miłego czwartku, Kochani!
